Το ξέρατε ότι itsumo σημαίνει πάντα;


Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας

Σελίδα 1 από 1
 AnimePlanet Forums Αρχική σελίδα    Asian Movies & TV Shows    The dark harbour
sinkazama82
Δημοσιεύθηκε: Τρι Νοέ 15, 2011 7:19 am
Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος
::Moderator:: ::Moderator::

Συμμετέχει από: 26 Απρ 04 Δημοσιεύσεις: 290 Τόπος: salonica
Αυτό που έχω καταλάβει για την βιομηχανία κινηματογράφου στην Ιαπωνία είναι πως το να κάνεις μια ταινία εκεί πρέπει να είναι πραγματικά εύκολο ή τουλάχιστον πολύ πιο εύκολο από ότι σε άλλες χώρες. Το γεγονός αυτό έχει ως αποτέλεσμα πολλοί δημιουργοί, οι οποίοι υπό άλλες συνθήκες δε θα είχαν καν την ευκαιρία, να αναδεικνύονται και ενίοτε να γνωρίζουν την επιτυχία, μαζί φυσικά και με τους υπόλοιπους συντελεστές τους. Έτσι, πολύ συχνά βλέπουμε φιλμ πολύ χαμηλού προϋπολογισμού, τα οποία όμως είναι πραγματικά καλά, κάτι το οποίο επίσης σπανίζει σε άλλες χώρες.

Μεγάλη συνεισφορά σε όλο αυτό έχει και το φεστιβάλ, το οποίο διοργανώνει κάθε χρόνο το περιοδικό και αφορά εξ ολοκλήρου τέτοιου είδους παραγωγές, νέων δημιουργών κυρίως, με την υποτροφία που δίνει κάθε χρόνο στον νικητή του διαγωνισμού.

Μια ταινία λοιπόν που δημιουργήθηκε με αυτήν την υποτροφία είναι και το Dark Harbor, το οποίο ενσωματώνει όλα εκείνα τα χαρακτηριστικά που κάνουν τόσο ξεχωριστό τον ανεξάρτητο ιαπωνικό κινηματογράφο. Χαμηλός προϋπολογισμός, γλυπόπικρη ιστορία, αργή εξέλιξη χωρίς ιδιαίτερες εξάρσεις και χωρίς πολλά λόγια από τους πρωταγωνιστές. Απλά μια όμορφη ιστορία δοσμένη με όμορφο τρόπο. Ας τη δούμε όμως αναλυτικά.

O Manzo Ishiguro, είναι ένας ψαράς, ο οποίος δουλεύει μόνος του, σε μια βάρκα που κληρονόμησε από τον πατέρα του σε ένα μικρό παραθαλάσσιο χωριό. Εργάζεται πολύ σκληρά και η μόνη ψυχαγωγία του είναι να πηγαίνει σε ένα μπαρ της περιοχής, με ένα κόκκινο τριαντάφυλλο στο πέτο, για να προσελκύσει όποια γυναίκα βρίσκεται μόνη της στο ίδιο μέρος. Οι προσπάθειες του όμως είναι μάταιες και στα 38 του χρόνια έχει κουραστεί να είναι εργένης.

Κάποια στιγμή η διοίκηση του χωριού διοργανώνει ένα πάρτυ, στο οποίο είναι καλεσμένες γυναίκες από την πόλη για να γνωρίσουν ντόπιους εργένηδες ψαράδες. Από τους συμμετέχοντες απαιτείται να τραβήξουν ένα βίντεο, όπου ουσιαστικά θα παρουσιάζουν τον εαυτό τους και το οποίο θα προβληθεί κατα τη διάρκεια της συγκέντρωσης.

Όταν προβάλλεται το δικό του και ενώ η συγκέντρωση φαίνεται να μην έχει κανένα αποτέλεσμα για εκείνον, όλοι οι παρευρισκόμενοι, συμπεριλαμβανομένου και του ιδίου, διαπιστώνουν με έκπληξη, πως κατά της διάρκεια της λήψης του βίντεο, φαίνεται να υπάρχουν μια νεαρή γυναίκα και ένα παιδί στο πλάνο, κρυμμένα μέσα σε μια ντουλάπα πίσω ακριβώς από τον Manzo.

Όταν λοιπόν επιστρέφει στο σπίτι του, πραγματικά ανακαλύπτει πως μια γυναίκα και ένα παιδί κατοικούν κρυφά στην ντουλάπα του και ενοχλημένος τους διώχνει. Λίγο αργότερα όμως, τους προλαβαίνει με το φορτηγό του στο δρόμο και τους ζητάει να γυρίσουν. Η γυναίκα, Mitsuko, του εξηγεί πως ο πρώην φίλος της και πατέρας του Masao, τους εγκατέλειψε, χωρίς να τους αφήσει καθόλου χρήματα και αυτός είναι ο λόγος που κατοικούν στην ντουλάπα του.

Εκείνος τότε, τους εξηγεί πως τον έχει κουράσει η μοναξιά και πως θέλει να μείνουν μαζί του. Ουσιαστικά συνάπτει μια συμφωνία με την Mitsuko, σεξ με αντάλλαγμα στέγη και τροφή για αυτήν και τονMasao. Όσο όμως περνάει ο καιρός αρχίζει να την ερωτεύεται και να θεωρεί και τους δυο τους οικογένεια του. Τα υπόλοιπα θα σας αφήσω να τα παρακολουθήσετε μόνοι σας.

Σκηνοθέτης της ταινίας, ο Takatsuku Naito, o οποίος με τη δεύτερη ταινία της καριέρας του, Midnight pigskin wolf, κέρδισε την υποτροφία PFF, η οποία του επέτρεψε την δημιουργία της παρούσας ταινίας. Σκηνοθετεί με έναν τρόπο που ώρες ώρες μοιάζει καρτουνίστικος, ιδιαίτερα στην απεικόνιση του πρωταγωνιστή, καταφέρνει όμως να δημιουργήσει μια ρεαλιστική ταινία, παρακολουθώντας από πολύ κοντά τη ζωή σε ένα τέτοιο ψαροχώρι και με απώτερο σκοπό να δείξει τις επιπτώσεις που έχει η μοναξιά στον άνθρωπο. Αν σκεφτούμε πως ουσιαστικά πρόκειται για την πρώτη επαγγελματική δουλειά του, γίνεται φανερό πως το μέλλον του ανήκει.

Ως Manzo, o Shinya Kote, ο οποίος μοιάζει με θλιμμένο αρκούδο στο μεγαλύτερο μέρος της ταινίας και παίζει κυρίως με τις εκφράσεις του προσώπου, χωρίς να έχει πολλές ατάκες, σε μια ταινία άλλωστε, όπου οι διάλογοι είναι μετρημένοι. Είναι πάντως αρκετά διασκεδαστικό να τον παρακολουθείς.

Ως Mitsuko, η Yuko Miyamoto, η οποία ουσιαστικά συμπληρώνει τον Kote, υποδυόμενη τον χαρακτήρα της με ανάλογο τρόπο, χωρίς πολλά πολλά δηλαδή. Σε γενικές γραμμές δεν θεωρώ πως η παρουσία της έχει κάτι το αξιομνημόνευτο, χωρίς αυτό να σημαίνει πως αποτελεί μειονέκτημα για το φιλμ.

Το Dark Harbour, είναι από αυτές, τις αργές σε εξέλιξη, χωρίς καθόλου δράση ταινίες, οι οποίες είτε σου αρέσουν σαν είδος είτε όχι. Όσοι παρακολουθείτε το blog, είμαι σίγουρος πως έχετε ήδη σχηματίσει άποψη. Οι υπόλοιποι δοκιμάστε, δεν έχετε και τίποτα να χάσετε. Άλλωστε, ανα ανακαλύψετε πως σας αρέσει το στυλ, θα έχετε να βλέπεε ταινίες για μια ζωή.

Για μια ελαφρώς πιο αναλυτική περιγραφή εδώ:
http://sin-kazama.blogspot.com/2011/...k-harbour.html
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος ICQ Αριθμός

Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:  

Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας
Σελίδα 1 από 1

Μετάβαση στη:  



Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης